Mojo CX
Naslov verjetno nikomur ne pomeni prav veliko, pa vendar je zelo pomembna stvar. Govora bo namreč o gumi, katero se obvezno uporablja v nadaljevanju tekmovanja za Državno prvenstvo in Sportstil pokal v kartingu za sezono 2011.
Že v začetku letošnje sezone so se vse evropske države, kjer potekajo tekmovanja v Rotax prvenstvu, odločile za uporabo gume z oznako Mojo CX v kategoriji Rotax mikro. Bilo je le vprašanje časa, ko se bo le-ta pojavila na našem trgu in pojavila se je.
V zelo vročem Čedadu so jo imeli možnost tudi testirati, prve informacije in občutke glede same gume pa lahko izveste tukaj.
Konstrukcijsko je sama CX guma enaka kot prejšnja C2, razlika je seveda v dodanih dveh vzdolžnih žlebovih. Zmes gume naj bi bila prav tako enaka pa tudi bočne ojačitve so identične. Razlika se zopet pojavi v obliki naklona gume med kotalno in bočno površino, ta je malenkost bolj zaobljena kot pri modelu Mojo C2.
No pa povejmo še kaj o njeni uporabnosti.
Na sami gumi sicer obstaja list z navodili in tehničnimi podatki, vendar so teste opravili nekoliko drugače. Za preizkus so uporabili vsem znano Gazelo 60 Free.
Pri tlaku med 0.6 in 0.9 bara ter nespremenjeno nastavitvijo okvirja je razlika v času na krog približno 1 sekunda. Če tlak v gumah povečamo, se ta razlika še stopnjuje, tako da pri približno 1.5 bara nastane razlika za skoraj 2 sekundi.
Prav tako je bila opazna razlika v obrabi gume, ki pa je verjetno pogojena tudi z nastavitvijo naklona okvirja.
Vsi testi so bili opravljeni na dokaj visokih temperaturah zraka in piste, tako da realne slike ni bilo mogoče ugotoviti.
Za sezono 2012 je predvidena uporaba gume Mojo CX le v razredih Mini 50 ter razredu Gazela 60 mini. Končna ocena, za katero lahko rečemo da je skopa, je vseeno dala nekaj podatkov, predvsem to, da bo v nadaljevanju sezone zelo pomembno kako in na kakšen način bodo delo opravljali mehaniki, kateri (roko na srce) do sedaj v teh kategorijah prav veliko dela z šasijo niso imeli.