Ko gokarti poletijo na Novi Marof
Nedeljski dan je tudi tokrat postregel z dobrimi in bojevitimi vožnjami. Vozniki iz Slovenije, Avstrije, Nemčije, Hrvaške, Srbije, Črne gore, Makedonije, Madžarske, Slovaške, Češke in Izraela, so ta dan pokazali kaj pomeni biti borec in borka. Kaj pomeni, ne obupati in kaj pomeni biti zmagovalec.
Po dokaj slabi tedenski napovedi, vreme ni prizaneslo tudi Novemu Marofu. Ne govorimo o dežju, ki je padal čez teden, temveč o žgočem soncu, ki je bdelo nad tekmovalci, njihovimi ekipami ter navijači. Tu in tam, je zapihal rahel vetrič, ki je le na kratko pohladil vroče površine in dal vedeti, da se približuje hladna fronta.
Dirkališče v Novem Marofu je znano po eni izmed najdaljših ravnin in nadvse zahrbtni šikani, ki jo prestrega. Le-ta je bila tudi letos priča kar nekaterim trkom in izletom s proge. Kot novost lahko omenimo veliko večji park ferme, ki je bil prestavljen na drugo stran dirkališča. S tem se je odprl nov prehod na progo in podaljšal izhod iz nje, ki omogoča varnejši izhod, kolona tekmovalcev pa tako ob čakanju na tehtanje, ni ostala na stezi. Z razširitvijo park fermeja in pred startnega prostora, so tako lahko na enem mestu bile kar tri kategorije hkrati, kar do sedaj ni bilo mogoče, gledalci pa so lahko skozi mrežo pokukali v zakulisje dirke.
Rotax Micro Max
Vozniki in voznice kategorije Micro Max so presenetili z borbenostjo, ki je privedla do nepričakovane nesreče v enem izmed začetnih krogov prve dirke. Nesreča je gledalce pustila odprtih ust, saj so bili priča prevratu karta iz katerega je padel tudi voznik in do prihoda reševalcev obležal na tleh. Po medicinski oskrbi se je voznik pogumno vrnil na naslednjo vožnjo, pri čemer je pokazal neverjetno vztrajnost in odločnost. Ob zamahu z zastavo je zmagoslaven dvig rok naznanil zmago voznika Nikole Radetića (16, AMK Podgorica Racing Team), za drugouvrščenim Timonom Grgičem (5, AMD Šlander), je pokal za tretje mesto prejel Luka Radenković (22, Tesla Karting Team)
Za državno prvenstvo je zmaga šla v roke mlademu Grgiču, Neli Štrajhar (15, AKK Sportstil) je zasedla 2. mesto.
Rotax Mini Max
V kategoriji Rotax Mini Max se je na stezo podalo skupno 19 voznikov in voznic. Prehitevanj in napetosti ni manjkalo, saj so se mesta menjavala kot za stavo. Prvi trije so svojo pripravljenost in rezultat že zabeležili na prvi dirki v italijanskem Jesolu, na tokratnem dirkaškem vikendu pa so se le prerazporedili. Na koncu je povedel Vito Ćoza (111, Anviracing Grobnik), drugouvrščena in hkrati dobitnica najhitrejšega kroga na kvalifikacijah, je bila Petra Milosavljević (105, SKU Fanatic Kart Club), že drugič je na oder kot tretji stopil Karlo Đaković (155, KK Rijeka).
V državnem prvenstvu Slovenije razpored uvrščenih ostaja dokaj enak kot prejšnjo dirko. Maj Tušek Haladea (125, AMD Ptuj) kot vodilni, Filip Ferk Žerak (181, AMD Hajdina) drugi, s spremembo na tretjem mestu, ki ga je ta dirkaški vikend zasedel Miha Pirjevec (116, AKK Sportstil).
Rotax Max Junior
Mladinska kategorija Rotax Max Junor je bila tokrat ena izmed najzanimivejših. S 25-imi vozniki je pripravila zanimive zaplete in preplete. Čeprav lahko vidimo, da se vozniki izven proge dobro razumejo, na stezi tekmuje vsak sam. Tokrat je za prijateljsko druženje na stezi poskrbela že prej omenjena šikana, ki končuje glavno ravnico dirkališča, saj se je prav na tem mestu zbrala skupina voznikov, ki so družno zapeljali na rob vozišča, hitro poskakali iz kartov, drug drugemu rekli: “Piknik prestavimo na kasneje,” ter se uspešno razšli in nadaljevali vožnjo. Kljub izgubljenemu času so vozniki pokazali izjemno sodelovanje in odločnost za nadaljevanje tekmovanja in boja za pomembne točke v prvenstvu. Zmaga je razveselila Jureta Levarja (272, AMD Šlander), drugo mesto je pripadlo Maju Rakuši (217, AMD Ptuj), tretje pa Urošu Bogdaniću (212, AMSK Novi Sad).
Mesta v državnem prvenstvu ostajajo trdno zavzeta. Prvi Levar, drugi Rakuša, na tretje mesto se je s kančkom sreče zavihtel Taras Telebak Bolta (214).
Rotax Max Senior
Tudi ta vikend je bila udeležba voznikov v kategoriji Rotax Max Senior velika, saj se je za točke potegovalo kar 36 voznikov in voznic. Brez rdeče zastave v finalni vožnji ni šlo. Po prerazporeditvi voznikov in rahli zamudi, se je borbenost nadaljevala. Na odru za zmagovalce je slavil Taj Kovačič (313, AMD Ptuj), sledi mu Anja Levar (374, AMD Ptuj), kot tretji pa Nik Trobec (308, AMD Ptuj).
Rotax DD2
Razburljiva prehitevanja je tokrat gostila zasledovalna skupina tekmovalcev, ki so se borili za 4. mesto. Dominanco na vseh treh vožnjah imel Xen De Ruwe (435, AKK Sportstil) in s tem pokazal, da ga ena izgubljena zmaga ne potre. Za sabo je pustil Matsa Overhoffa (455, KRAFT Motorsport) ter Leona Zelenka(451, KK Koprivnica).
Čeprav je vodilni državni prvak De Ruwe z dobro prednostjo končal prvi, je bila tekma za 2. in 3. mesto tako bolj zanimiva. 2. mesto si je priboril Matic Kolmanič (414, AMD Šlander), tretje pa Aljaž Vidmar (404, AKK Sportstil).
Rotax DD2 Masters
Kot se spodobi za domačo dirko, smo na stezi lahko videli kar nekaj hrvaških domačinov. V kategoriji Rotax DD2 Masters je zmagal domačin Matija Momčilović (513, KK Podravina Koprivnica), sledila mu je neustavljiva Anja Gregorčič (521, PRP Karting Klub). Tretje mesto je zasedel Ivo Matič (502, KK Koprivnica).
KZ2
Na Ptuju smo pogrešili kategorijo KZ2, ki na hrvaškem ni prikazala kaj dosti. Že po nekaj krogih so bili tekmovalci razporejeni po celotni dolžini proge. Zaradi mehanične okvare je iz prvega mesta zdrsnil najhitrejši Mark Turk (733, KK Koprivnica), ki s tem ni uspel stopiti na oder za zmagovalce. Prvo mesto je tako zasedel Kristijan Habulin (707, KK1), drugi je bil Andrej Dobrota (709), tretji pa Nikola Jović (724).
Edini Slovenec v tej kategoriji je bil Janez Vok (720, AMD Ptuj).
Druga dirka državnega prvenstva je rahlo premešala točke društev. Zmago so odnesli AMD Ptuj, drugo mesto AMD Šlander, tretje pa AKK Sportstil.
Rečemo lahko, da je bil duh vikenda zajet v citatu “Bori se in nikoli ne obupaj,” saj so se vozniki soočali s težavami na stezi, vključno z nekaterimi trčenji. Kljub izzivom so pokazali vztrajnost in odločnost, poudarjajoč pravo bistvo športnega duha in vztrajnosti. Napeta karting sezona še vedno vztraja in se tako nadaljuje v Bruku v Avstriji 16. 6. 2024.