Sodi back to the… Futura?

Sodi FuturaV času tekmovanja svetovnega prvenstva v Sarnu smo opazili prototip, ki ga je uporabljal Sodi v KF1. Eksperimentalne podvozje, ki reproducira zelo zanimivo in inovativno rešitev, ki se že uporabljajo v Futura podvozjih, tistih, ki jih je uporabljal David Terrien, ko je zmagal svetovno prvenstvo v Formuli leta 1993.

 

Ta rešitev za sprednji del vozila podpira vretena s cevjo v spodnjem delu ter trikotna struktura posebne zlitine, ki je z unibolom pritrjena na zgornjem delu. Poleg možnosti, da spreminja togost telesa, prisotnost torzijskih cevi omogoča, da hitro in natančno spremenite previs ter kolesa optike. To rešitev je Sodi že uporabljal, vendar se je spremenila tako, da je sedaj v skladu s Cik-FIA homologacijo. To pa pomeni tudi to, da se bodo te rešitve za sprednji del, lahko uporbljale tudi v KF2.

 

Sodi Futura         Sodi Futura

 

Za razliko od tistega, kar smo videli pri “starih” Futura, ima nov prototip Sodi fiksno torzijsko cev (vrtenja ni mogoče spremeniti) in možnost različnih nastavitvetv sistema za kolesa.

Ta inovativna rešitev za sprednji del je zelo izvirna. V primerjavi s katerikoli drugim proizvodom na trgu, z vsemi modeli, ki imajo zelo podobne rešitve, je Sodi Futura čisto nekaj posebnega. Ko smo ga prvič videli  leta 1994 na svetovnem prvenstvu v FA Laval, z njim je dirkal David Terrien, smo bili res prijetno presenečeni nad množico inovativnih tehničnih rešitev in proizvodnjo spretnostjo Sodija. Po celodnevnem seciranju produkta, smo ga imenovali kar “Kart z vzmetenjem”, čeprav te Sodijeve tehnične rešitve, nimajo nobene funkcije vzmetenja.